duminică, 2 mai 2010

Anunt concurs!

GANDESTE-TE LA VIITORUL TAU! CITESTE!
Acesta este proiectul in care si noi suntem parteneri. De aceea, va astept cu creatii!


Sectiunile concursului sunt:

a) creatii literare pe diverse teme:
- Interviu imaginar cu personajul preferat
- Cartea, prietena mea
- Prietenul meu din lumea povestilor
- Lumea miraculoasa a cartilor etc.
Participantii sunt elevii claselor V-X
b) Concurs de afise /de desen/de pictura : Personajul meu preferat"
Participantii sunt elevii claselor I IV
c) Concurs pentru realizarea unei coperte pentru o carte care sa contina creatiile literare ale elevilor
Participantii sunt elevii claselor VII X
Compozitiile plastice vor fi realizate pe suport A4, respectand tema concursului, si vor fi trimise postal, intr-un plic format A4, pe adresa scolii: SCOALA CU CL. I-VIII BASCACHIOJDULUI, sat. Basca-Chiojdului, com. Chiojdu, jud. Buzau, cod 127171 (pentru Concurs)
Fiecare lucrare expediata va fi insotita pe verso (pentru a nu rapi" parti ale compozitiei plastice ) de o eticheta cu urmatoarea structura:
Numele elevului/ei:
Prenumele elevului/ei:
Clasa:
Scoala:
Localitate/judet:
Cadru didactic coordonator:
Titlul lucrarii:
Sectiunea din concurs la care se inscrie:
Fiecare cadru didactic indrumator poate participa cu un numar de maxim 3 lucrari, pe fiecare sectiune. Data limita de expediere a lucrarilor este 30 mai 2010.
Lucrarile se vor constitui intr-o expozitie ce va avea loc la Biblioteca Judeteana V. Voiculescu" Buzau pe perioada 1 15 iunie.

Se vor acorda premiile I, II, III si mentiune pentru fiecare nivel si diplome de participare cadrelor didactice indrumatoare. Diplomele vor fi expediate prin posta daca participantii trimit in plicul cu lucrari si un plic autoadresat si timbrat corespunzator (cu timbre de 4 lei) sau online.
Jurizarea se va realiza de catre profesori de specialitate, inspectori de specialitate. Lucrarile inscrise in concurs nu se restituie.
Creatiile literare (poezii si eseuri) pot fi trimise si pe email: scoalabasca@yahoo.com

2 comentarii: